ASKİ, engelli abonelerin yaşamını kolaylaştırmak için çalışıyor
Engelsiz Masa’da engelli vatandaşa hizmet ve çiçek…
3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde, engelli aboneye çiçek veren ASKİ bürokratları, Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar’ın talimatları doğrultusunda, verilen hizmetlerde engelli vatandaşların işini kolaylaştırmaya devam edeceklerini ifade ettiler.
ENGELSİZ MASA İŞLERİ KOLAYLAŞTIRIYOR
Engelli vatandaşların yaşamını kolaylaştırmak için hayata
geçirdiği hizmetlerle adından söz ettiren Adana Büyükşehir Belediyesi Su ve
Kanalizasyon İdaresi (ASKİ), engelleri ortadan kaldırmak için çaba sarf ediyor.
ASKİ Genel Müdürlük binasında faaliyete geçirilen ‘’Engelsiz
Masa’’ uygulaması sayesinde çeşitli abonelik işlemleri için kuruma başvuran
engelli aboneler, ASKİ personelleriyle birlikte tüm işlemlerini en hızlı
şekilde tamamlıyor.
BAŞKAN ZEYDAN KARALAR, ENGELLİ VATANDAŞLARLA İLGİLİ ÇOK
DUYARLI
3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde ASKİ Engelsiz Masa’ya
başvuran abone Emine Bal, ASKİ’nin kendilerine sunduğu hizmetler için teşekkür
etti. ASKİ Halkla İlişkiler biriminde bulunan Engelsiz Masa’da Emine Bal’ı
karşılayan ve ona çiçek veren ASKİ Genel Müdürü Zeki Aysan, ‘’Adana Büyükşehir
Belediye Başkanımız Zeydan Karalar’ın talimatları doğrultusunda, engelli
vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak için elimizden gelen her şeyi
yapacağız. ASKİ tüm uygulamalarıyla bunu
ortaya koymaktadır’’ şeklinde konuştu.
ENGELLİYE YÜZDE 50 İNDİRİM
Yüzde 40 ve üzeri engeli olduğunu sağlık raporu ve engelli
kartıyla belgeleyen vatandaşlara, ASKİ tarafından su faturalarında birim fiyat
üzerinden %50 indirim uygulanıyor. Engelli vatandaşların günlük yaşamlarında
yaşadığı sorunların farkında olan ASKİ, tüm çalışmalarında engellilere karşı
sorumluluk bilinciyle hareket ediyor.