Daire Başkanlığına Bağlı Şube Müdürlüklerinin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE
6- Şube Müdürlüğünün görev ve yetkileri
şunlardır;
a) Müdürlükte
yapılan tüm iş ve işlemlerin mevzuata uygun olarak tam ve zamanında yapılmasını
sağlamak,
b) Müdürlüğe
ait tüm evrakların arşivlenmesini sağlamak,
c) Personel
hareketlerini (izin, vb.) planlamak, denetlemek, bilgilendirmek ve sonuçlanmasını
sağlamak,
d) Kendi
sorumluluk ve yetki alanında bulunan muhtarlardan gelen talepleri elektronik
ortamda almak, ilgili birimlere iletilmesini sağlamak ve taleplerin yerine
getirilip getirilmediğini takip etmek,
e) Muhtarlarla
ilgili Başkanlığa intikal eden sözlü ve yazılı dilek, şikayet, öneri vb.
konuların izlenmesi ile sonuçların ilgililere en kısa zamanda iletilmesini
sağlamak,
f) Gelen
taleplerden, yerine getirilenleri ve yerine getirilemeyenlerin gerekçesini
sisteme işlenmek üzere verilen süre içerisinde Muhtarlık İşleri Dairesi
Başkanlığına veya önceden bildirilen Daire Başkanlığına iletmek,
g) Yürüttüğü
işler ile ilgili düzenli olarak veri toplamak, değerlendirmek, rapor hazırlamak
ve bu doğrultuda uygulanan sistemleri yönetilmesine yönelik iş ve işlemleri
yürütmek,
h) Büyükşehir
Belediyesi faaliyetleri ve projeleri konusunda ilgili muhtarları ve mahalle
sakinlerini bilgilendirmek,
i) Daire
başkanlığının sorumluluğu altındaki işler ile ilgili ihaleler için gerekli
çalışmaları yürütmek, teknik şartnamelerin hazırlanmasını sağlamak,
j) İhale
ile yaptırılan işlerin kontrol ve denetiminin yapılmasını sağlamak ve aylık hak
edişlerini onaylamak,
k) İlçe
belediyelerinin, muhtarlıklar ile ortak görev yapılması gereken konularda koordinasyonunu
sağlamak, bununla ilgili ilçe belediyeleri ile gerekli yazışma ve çalışmaları
yapmak,
l) Yürütülecek
faaliyetler sırasında daire başkanlıkları ile iyi ve etkin bir işbirliği içinde
çalışmalarını yürütmek,
m) Daire
Başkanı tarafından verilen diğer görevleri yapmak.