Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığının Görev, Yetki ve Sorumlulukları;
MADDE
4- Daire Başkanlığının görev, yetki ve
sorumlulukları;
a)
Müdürlüklerin görev ve sorumluluğunda bulunan tüm hizmet ve çalışmanın, ilgili
mevzuat çerçevesinde, kurumun bütçe ve iş programı dikkate alınarak verimlilik
ilkesi ve kamusal hizmet anlayışı ile yerine getirilmesini sağlamak,
b) Kurumun
bir sonraki yıla ait bütçe tahminlerini içeren idare bütçesini; Stratejik Plan
ve Yıllık Performans programına uygun olarak hazırlamak, faaliyet giderleri ve
alımların buna uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek,
c) Hizmetin
sağlanmasını takip etmek, işin gerektirdiği koordinasyonu sağlamak,
ç) Kurumun,
hedef, strateji ve amacı doğrultusunda gerekli planlamayı yapmak, uygulamak,
aksayan yönleri tespit edip çözüm oluşturmak,
d) Büyükşehir
Belediyesi sorumluluk alanı içerisinde bulunan hizmet binaları ve bina
çalışanları ile makine ve araçlar, taşınır-taşınmaz mallara yönelik
oluşabilecek sabotaj, saldırı, hırsızlık ve meşru olmayan durumlara karşı
koruma ve güvenlik hizmeti sağlamak,
e) Daire
Başkanlığı ve müdürlüklerde; görevin gerektirdiği durumlarda, personel
rotasyonu ile çalışmayı sürdürmek,
f)
Kadrosunda bulunan ve belediyenin diğer birimlerinde görev yapan şoför,
yardımcı personel, asistan ve diğer personelin izin, maaş bordrosu, rapor ve
evraka yönelik diğer iş ve işlemleri yapmak, personelin görevli olduğu birimden
gelen evrak üzerinden işlem yapmak, takip etmek,
g) Üst
yöneticiler tarafından verilen görevi, ilgili mevzuat çerçevesinde yerine
getirmek ve göreve yönelik bilgilendirme yapmak.