Yapım Onarım ve Proje Şube Müdürlüğü Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 6-
Yapım Onarım ve Proje Şube Müdürlüğü görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır;
a) Mevzuat
ve kanunlara uygun olarak görevleri yerine getirmek,
b) Tespit
edilen ihtiyaca uygun teknik şartname hazırlamak, yaklaşık maliyeti tespit
etmek, ihale onayını almak,
c) İhalesi
yapılan işi yerinde teslim ederek mevzuata ve projelerine uygun yürütülmesini
sağlamak,
ç) Mevcut yolların
kavşaklarının, kaldırımlarının ve orta refüjlerin düzenlenmesini yapmak,
d) Kamu hizmetine sunulacak
bina ve tesislerin belirlenmesi, proje ve keşiflerinin hazırlanması,
inşaatlarının yaptırılması çalışmalarını takip ederek sonuçlandırmak,
e) Parklar, Çocuk Bahçeleri ve Yeşil
Alanlarda Yapım, Bakım ve Onarım faaliyetlerini yürütmek ve denetlemek,
f) Katı Atık Bertaraf
Tesislerinin kurulması ve işletilmesi işinin Çevre Koruma Daire Başkalığı ile
birlikte takibini yapmak,
g) Şehrimizde ve Beldelerde
spor sahalarının düzenlenmesi, bakım ve onarımlarının yapılması, soyunma
odaları ve tribünlerinin, demir korkuluklarının yapılmasını sağlamak -Yatırım
projeleri öncesi araştırmaların yapılması (fizibilite, zemin etüdü, ÇED raporu
hazırlanması vb.),
ğ) Büyükşehir Belediyemizce yaptırılması
düşünülen Kat karşılığı ihaleler ile Yap İşlet Devret Modeli ve Gayri Ayni Hak
Tesis etmek suretiyle üretilen projeleri tasdik etmek, ettirmek, yapım ve
kontrollüğünü yapmak,
h) Yıl içerisinde yürütülecek
çalışmaların yatırım plan, performans programı ve buna bağlı olarak bütçesinin
hazırlanmasını sağlamak,
ı) Yapım Onarım ve Proje Şube
Müdürlüğüne ait tüm iş ve işlemlerin kanun ve yönetmelikler uygun olarak
yürütülmesini ve gerekli komisyonların kurulmasını sağlamak,
i) Büyükşehir Belediyesi
sorumluluğundaki bulvar ve caddelerin orta refüj ve kaldırımlarının
bordürlerinin boyanması, bakımı ve onarımı sağlamak,
j) Genel toplumsal yaşam
alanlarında (tuvaletler, spor alanları, kaldırımlar, park ve bahçeler vs.)
engellilerin yararlanmasına yönelik düzenlemelerin yapılmasını sağlamak,
k) Kentte Kültür ve Sanat
Merkezleri, Kadın Konuk Evi, Toplum Merkezi, Belediye Hizmet Binaları, Hayvan
Hastanesi, sosyal tesisler ve Başkanlık tarafından karar verilen diğer
yapıların yapımı, tadilat ve onarımını sağlamak,
l) Müdürlük
bünyesinde görevli personelin yaptığı hizmetler ile ilgili denetimler yapmak,
m) Müdürlüğün
araç, gereç ve personel ihtiyaçlarını Daire Başkana bildirmek,
n) Talep
ve tahakkuk müzekkereleri ile çalışan personelin puantaj belgelerini inceleyip
imzalamak,
o) Müdürlükle
ilgili yazışmaların takip, denetim ve koordinesini yapmak, imzalamak,
ö) Belediye
şirket personelinin; mevzuata uygun olarak çalışıp çalışmadığını kontrol etmek
ve hak edişlerin düzenlemesini sağlamak,
p) Çalışanlara
ait izin ve vizite kağıtlarını imzalamak, takip etmek,
r) Gerektiğinde
çalışan personelleri vasfına uygun olan bölüm ve işlerde görevlendirmek,
s) Belediyenin
internet sitesinde bulunan müdürlüğü ile ilgili bilgilerin güncel olmasını sağlamak,
ş) Adana
Büyükşehir Belediyesi Meclisi ve Encümeninin almış olduğu kararları uygulamak,
t) Müdürlüğe
ait Stratejik Plan, Performans Programı, Bütçe Teklifi ve Faaliyet Raporlarının
hazırlanması sağlamak,
u) Yürütülen
tüm hizmetlerle ilgili yıllık istatistikler oluşturmak,
ü) Daire
Başkanı tarafından verilecek diğer görevleri yapmak,
v) 6331
Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu kapsamında, İş sağlığı ve güvenliği
kurallarına bağlı olarak çalışılmasını sağlamak ve/veya sağlatmak amacıyla
hizmet alımı yapmak.