MADDE 8- Yazı İşleri ve Genel Evrak
Şube Müdürlüğünün görev yetki ve sorumlulukları şöyledir:
1)
Gelen
evraklar (fiziki veya sistem üzerinden gelen) teslim alınarak e – Belediye
Sistemine kaydı yapılıp ilgili birim / birimlere havalesini sağlamak, fiziki
olarak gelen evrakların asıllarını zimmetleyerek ekleriyle birlikte ilgili
birimine göndermek.
2)
KEP (Kayıtlı
Elektronik Posta) hesabı üzerinden veya entegre kurumlardan gelen evrakları
kabul etmek ve ilgili birimlere havale etmek,
3) KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hesabı ve E – Belediye
Sistemi (Entegre Kurum) üzerinden gönderilecek evrakları göndermek,
4) Kurum dışına gidecek evrakların e – Belediye Sistemi
üzerinden gönderileceği posta türünü seçmek,
5) İlgili birimlerce hazırlanarak kurum dışına
gönderilecek posta veya kargo evraklarının zimmet defterine işlenip, anlaşmalı
PTT şubesine teslim edilerek gönderilmesini
sağlamak,
6) Gizlilik dereceli evraklar zarf üzerinde bulunan
bilgilere istinaden kayıt edilerek Özel Kalem Müdürlüğüne havalesini yapmak ve
evrakı zimmetle teslim etmek,
7) Belediye başkanının görmesi gereken evrakı daire
başkanının görüşüne sunmak,
8) Adli ve idari yargı makamlarından, noter ve icra
dairelerinden gelen hukuki nitelikteki yazılar, ihtarnameler ve bildirileri
gecikmeye mahal bırakmadan doğrudan ilgili birimlere havalesini sağlamak,
9) Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Makamınca ve
daire başkanlığınca verilecek diğer benzer görevleri ifa etmek,