Yazı İşleri ve Genel Evrak Şube Müdürlüğü
MADDE 8- Yazı İşleri ve Genel Evrak Şube
Müdürlüğünün görev yetki ve sorumlulukları şöyledir:
1) Gelen evraklar (fiziki veya sistem
üzerinden gelen) teslim alınarak e – Belediye Sistemine kaydı yapılıp ilgili
birim / birimlere havalesini sağlamak, fiziki olarak gelen evrakların
asıllarını zimmetleyerek ekleriyle birlikte ilgili birimine göndermek.
2) KEP (Kayıtlı Elektronik Posta)
hesabı üzerinden veya entegre kurumlardan gelen evrakları kabul etmek ve ilgili
birimlere havale etmek,
3) KEP (Kayıtlı Elektronik Posta)
hesabı ve E – Belediye Sistemi (Entegre Kurum) üzerinden gönderilecek evrakları göndermek,
4) Kurum dışına gidecek
evrakların e – Belediye Sistemi üzerinden gönderileceği posta türünü seçmek,
5) İlgili birimlerce hazırlanarak
kurum dışına gönderilecek posta veya kargo evraklarının zimmet defterine
işlenip, anlaşmalı PTT şubesine teslim edilerek gönderilmesini sağlamak,
6) Gizlilik dereceli evraklar
zarf üzerinde bulunan bilgilere istinaden kayıt edilerek Özel Kalem Müdürlüğüne
havalesini yapmak ve evrakı zimmetle teslim etmek,
7) Belediye başkanının görmesi gereken evrakı daire
başkanının görüşüne sunmak,
8) Adli ve idari yargı
makamlarından, noter ve icra dairelerinden gelen hukuki nitelikteki yazılar,
ihtarnameler ve bildirileri gecikmeye mahal bırakmadan doğrudan ilgili
birimlere havalesini sağlamak,
9) Adana Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Makamınca ve daire
başkanlığınca verilecek diğer benzer görevleri ifa etmek,