Personel Şube Müdürlüğünün
Görev Yetki ve Sorumlulukları
MADDE
9 -(1) Personel Şube Müdürlüğünün görev yetki ve
sorumlulukları şunlardır;
a) Kanun,
Yönetmelik, Tüzük, Genelge, Tamim ve Yönergelerle belirlenen Şube Müdürlüğünün
görev alanlarına giren hususları yapmak,
b) Talep
halinde görevleri ile ilgili kanun, tüzük, yönetmelik, genelge, talimat gibi
düzenlemelerle ilgili çalışmalara katılmak, görev ve yetkileri içerisine giren
konular da Daire Başkanına önerilerde bulunmak,
c) Kendisine
bağlı personelin verimli ve düzenli çalışmaları için gereken önlemleri almak,
iş disiplinini sağlamak,
ç) Daire
Başkanının vereceği yetki ve direktifler doğrultusunda şube müdürlüğünü
ilgilendiren konularda diğer kuruluşlarla bağlantı kurmak ve toplantılara
katılmak,
d) Kendisine
havale edilen evrakları yasal süresi içerisinde cevaplamak ve sonuçlandırmak,
e) Gizlilik
kuralları içerisinde ivedi ve gizli evrakın zimmet karşılığı ilgili kişi,
birim, kurum ve kuruluşlara teslimini sağlamak,
f) Diğer
Şube Müdürlükleri ile koordineli çalışmak ve gerektiğinde bilgilendirme yapmak,
g) Müdürlüğü ile ilgili arşiv çalışmalarının
mevzuat hükümlerine göre yürütülmesini sağlamak,
ğ) Müdürlüğü
ile ilgili adli ve idari işlemleri yürütmek ve takip etmek,
h) CİMER
tarafından gönderilen Müdürlüğü ile ilgili başvurulara yasal süresi içerisinde
cevap vermek,
ı) Şube
Müdürlüğüne gelen evrakların dağıtım iş ve işlemlerini yapmak,
i) Belediyede
görev yapan Belediye Başkanı, Başkan Danışmanları, memur ve işçi personel ile
sözleşmeli personelin göreve başlayışlarından, görevden ayrılışlarına kadar her
türlü özlük hakları ile ilgili hizmetlerin yürütülmesini sağlamak,
j) Belediye
personelinden gelen teklifleri değerlendirmek ve personel arasında koordinasyonu
sağlamak,
k) Personel
mevzuatını günlük takip edip uygulamada bütünlüğü sağlamak,
l) Memur ve
işçi personelin sendikal işlemlerini takip etmek,
m) Daire
Başkanının vermiş olduğu yazılı veya sözlü diğer iş ve işlemleri yerine
getirmek.