Yüklenici İşlemleri Şube Müdürlüğünün Görev Yetki ve Sorumlulukları
MADDE
7- (1) Yüklenici İşlemleri Şube
Müdürlüğünün görev yetki ve sorumlulukları şunlardır;
a) Kanun,
Yönetmelik, Tüzük, Genelge, Tamim ve Yönergelerle belirlenen Şube Müdürlüğünün
görev alanlarına giren hususları yapmak,
b) Talep halinde
görevleri ile ilgili kanun, tüzük, yönetmelik, genelge, talimat gibi
düzenlemelerle ilgili çalışmalara katılmak, görev ve yetkileri içerisine giren
konularda Daire Başkanına önerilerde bulunmak,
c) Kendisine
bağlı personelin verimli ve düzenli çalışmaları için gereken önlemleri almak,
iş disiplinini sağlamak,
ç) Daire
Başkanının vereceği yetki ve direktifler doğrultusunda şube müdürlüğünü
ilgilendiren konularda diğer kuruluşlarla bağlantı kurmak ve toplantılara
katılmak,
d) Kendisine
havale edilen evrakları yasal süresi içerisinde cevaplamak ve sonuçlandırmak,
e) Gizlilik
kuralları içerisinde ivedi ve gizli evrakın zimmet karşılığı ilgili kişi,
birim, kurum ve kuruluşlara teslimini sağlamak,
f) Diğer
Şube Müdürlükleri ile koordineli çalışmak ve gerektiğinde bilgilendirme yapmak,
g) Müdürlüğü
ile ilgili arşiv çalışmalarının mevzuat hükümlerine göre yürütülmesini
sağlamak,
ğ) Müdürlüğü
ile ilgili adli ve idari işlemleri yürütmek ve takip etmek,
h) CİMER
tarafından gönderilen Müdürlüğü ile ilgili başvurulara yasal süresi içerisinde
cevap vermek,
ı) Şube
Müdürlüğüne gelen evrakların dağıtım iş ve işlemlerini yapmak,
i) 696
sayılı KHK ile Belediyemiz Şirketine geçişi yapılan ve Birimlerimizde
görevlendirilen şirket işçilerinin, ücretlerinin ödenip ödenmediği konusunda,
işçinin başvurusu üzerine veya aylık olarak resen kontrol edilmesi hususunda
koordinasyonu sağlamak,
j) 696
sayılı KHK ile Belediyemiz Şirketine geçişi yapılan şirket işçilerinin, hak
ettikleri yıllık ücretli izinlerinin kullandırılıp kullandırılmadığı ve ilgili
yılı içerisinde kullandırılması hususunda koordinasyonu sağlamak,
k) 696
sayılı KHK ile Belediyemiz Şirketine geçişi yapılan şirket işçilerinin
görevlendirme işlemleri ile vasıf değişikliği işlemlerinin yapılmasında
koordinasyonu sağlamak,
l) 696
sayılı KHK ile Belediyemiz Şirketine geçişi yapılan işçilerin; işten
ayrılmaları veya başka bir sebeple yerlerine yapılacak işçi alımlarında,
koordinasyon görevini yürütmek,
m) 696
sayılı KHK ile Belediyemiz Şirketine geçişi yapılan işçilerin, işten
ayrılmaları veya başka bir sebeple yerlerine yapılacak alımlarda; alımı yapılan
işçilerin işçi özlük dosyasının bir örneğinin Belediyemiz Şirketinden temin
edilerek Müdürlüğe intikal edilmesini sağlamak,
n) Personel
özlük programına veri giriş/çıkış vs. işlemlerinin yapılması konusunda sorumlu
birimlerin koordinasyon görevini yürütmek,
o) 696
sayılı KHK ile Belediyemiz Şirketine geçişi yapılan şirket işçilerinin kıdem
tazminatı konusunda; birimlerden talep olması halinde kıdem tazminatı hesabının
yapılarak talep eden birime bildirmek,
j) Daire
Başkanının vermiş olduğu yazılı veya sözlü diğer iş ve işlemleri yerine
getirmek.