Ulaşım Koordinasyon Şube Müdürlüğü Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 11-
Ulaşım Koordinasyon Şube Müdürlüğü görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır;
1) 5216
sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanununun 7’nci ve 9’uncu maddelerine göre
Büyükşehir Belediyeleri Koordinasyon Merkezleri Yönetmeliği kapsamında Ulaşım
Koordinasyon Merkezinin sekretarya iş ve işlemlerini sağlamak,
2) Büyükşehir
Belediyeleri Koordinasyon Merkezleri Yönetmeliğinin görev ve yetkilerinde belirtilen
iş ve işlemleri takip etmek,
3) UKOME
gündeminin hazırlanması ile ilgili çalışmayı yapmak, mevzuata uygun şekilde
belirlenen gündemi üyeler ve ilgililere duyurmak,
4) UKOME
kuruluna girecek konularla ilgili araştırma ve inceleme yapmak ve/veya
yaptırmak, diğer kurum ve kuruluşlarla konulara ilişkin koordinasyon sağlamak,
5) Toplantılara
üye gönderen kurum ve kuruluşlarla iletişimi sağlamak,
6) Toplantı
görüşme tutanaklarını düzenlemek,
7) Alınan
kararları yazmak ve imza sürecini takip etmek,
8) Ulaşım
yolları üzerinde yapılacak çalışma nedeniyle, yolun UKOME’ce belirlenen süre
kadar geçici olarak trafiğe kapatılması taleplerini değerlendirmek, trafik
akışını asgari düzeyde etkileyecek şekilde trafik izin onayını hazırlamak,
9) Şube
Müdürlüğü yazışmalarının, mevzuata uygun ve düzenli şekilde yapılmasını
sağlamak ve gelen/giden evrakları dosyalamak,
10) Kurumun
hedef, strateji ve amacı doğrultusunda gerekli çalışmayı hazırlamak, uygulamak
ve aksayan yönleri tespit ederek çözüm üretmek,
11) Şube
Müdürlüğünün bütçe ve ücret tarifesi teklifini hazırlamak,
12) Şube
Müdürlüğünün ihtiyacı doğrultusunda ilgili mevzuata göre yapılacak alımlar için
teknik şartnameleri hazırlamak ve ihaleyi yapacak olan birime göndermek,
yapılan ihale sözleşmeleri kapsamında kontrollük, kabul ve hak ediş işlemlerini
yerine getirmek,
13) Şube
Müdürlüğünde bulunan yapıların, tesisatın, araç ve makinelerin bakım
onarımlarını yapmak, yaptırmak veya yapılması için sorumlu birime bildirmek ve
takip etmek,
14) Şube
Müdürlüğü personelinin, puantaj kayıtlarını tutmak, ücret ve maaş ödeme
evrakını düzenlemek,
15) Ulaşım
koordinasyon konusunda sistem, çevre ve iş güvenliğinin sağlanması için gerekli
tedbirleri almak, yapılacak işlemi konusuna göre ilgili birimlere bildirmek ve
takip etmek,
16) Şube
Müdürlüğü personelinin görevini etkin, verimli ve kamusal hizmet amacına uygun
yapmalarını sağlamak gerektiğinde hizmet içi eğitim ihtiyacını İnsan Kaynakları
ve Eğitim Daire Başkanlığına bildirmek,
17) Ulaşım
koordinasyon hizmetleri ile ilgili şikâyetleri değerlendirerek şikâyet sahibini
bilgilendirmek,